ا
-
احمدی، پروین
جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
-
احمدی، غلامعلی
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینهمحور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
-
اسدالهی، فاطمه
تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
-
اسکندری پور، شهرام
تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
-
امامی پور، زهرا
مطالعۀ چالش های مواجهۀ معلمان دورۀ ابتدایی با درسپژوهی: مطالعۀ موردی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 207-234]
-
امیدی، جمشید
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
ب
-
بازقندی، پروین
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]
-
بدری گرگری، رحیم
تأثیر روش وارونه( معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 295-318]
-
بزرگ، حمیده
فهم دانش شخصی ـ عملی؛ حرکت از آن چه معلمان باید بدانند به آن چه می دانند [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 53-78]
ح
-
حاتمی، جواد
تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
-
حاجی حسین نژاد، غلامرضا
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
-
حاجی حسین نژاد، غلامرضا
تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
-
حسینی خواه، علی
واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]
-
حسینی خواه، علی
تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
-
حق وردی، مجید
تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
-
حکیم زاده، رضوان
تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی از برنامههای درسی توسعۀ حرفهای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
خ
-
خاکباز، عظیمه سادات
مطالعۀ چالش های مواجهۀ معلمان دورۀ ابتدایی با درسپژوهی: مطالعۀ موردی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 207-234]
-
خراسانی، اباصلت
تعیین مؤلفههای اشتغال پذیری دانشآموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 29-52]
-
خلیفه سلطانی، ساراسادات
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
د
-
درزی رامندی، هادی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
-
دهقانی، مرضیه
واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
-
دهقانی، مرضیه
تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی از برنامههای درسی توسعۀ حرفهای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
ر
-
ریحانی، ابراهیم
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینهمحور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
ز
-
زارع صفت، صادق
تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی از برنامههای درسی توسعۀ حرفهای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
-
زارعی، احمد
واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
س
-
سراجی، فرهاد
ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]
-
سرداری، مرضیه
تأثیر روش وارونه( معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 295-318]
-
سعیدی رضوانی، محمود
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
ش
-
شرفی، حسین
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
-
شریفی اسدی ملفه، فاطمه
تعیین مؤلفههای اشتغال پذیری دانشآموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 29-52]
-
شریفیان، فریدون
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]
-
شعبانی ثانی، فهیمه
جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
-
شعبانی ورکی، بختیار
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
-
شیخ الاسلامی، هاله
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینهمحور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
ص
-
صالحی، کیوان
واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
-
صالحی، کیوان
تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی از برنامههای درسی توسعۀ حرفهای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
-
صالحی عمران، ابراهیم
تعیین مؤلفههای اشتغال پذیری دانشآموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 29-52]
-
صفائی موحد، سعید
گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی! [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 5-28]
ض
-
ضرغامی همراه، سعید
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]
ط
-
طلایی، ابراهیم
تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
-
طلایی، ابراهیم
فهم دانش شخصی ـ عملی؛ حرکت از آن چه معلمان باید بدانند به آن چه می دانند [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 53-78]
ع
-
عارفی، محبوبه
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
-
عباسی، عفت
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
-
عبدخدایی، محمدسعید
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
-
عصاره، علیرضا
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینهمحور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
-
عظیمی آقبلاغ، احد
تجارب زیستة سرباز معلمان از کار در مدارس ابتدایی روستایی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 231-260]
-
علی عسگری، مجید
تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
ف
-
فاضلی، نعمت الله
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
-
فتجی واجارگاه، کوروش
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
-
فتحی آذر، اسکندر
تأثیر روش وارونه( معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 295-318]
-
فتحی واجارگاه، کورش
تعیین مؤلفههای اشتغال پذیری دانشآموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 29-52]
ق
-
قادری، سید علی
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
-
قربانی، حسین
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
-
قربانی، سمیه
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]
-
قلتاش، عباس
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
ک
-
کرمی، مرتضی
تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی از برنامههای درسی توسعۀ حرفهای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
-
کرمی، مرتضی
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
-
کیان، مرجان
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
گ
-
گلزاری، زینب
تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]
-
گویا، زهرا
تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
م
-
ماشینچی، علی اصغر
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
-
محمدی چابکی، رضا
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]
-
محمودی، فیروز
تجارب زیستة سرباز معلمان از کار در مدارس ابتدایی روستایی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 231-260]
-
محمودی، فیروز
تأثیر روش وارونه( معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 295-318]
-
مقیمی، علی
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
-
مهرام، بهروز
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
-
مهران، گلنار
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
-
مهرمحمدی، محمود
تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
-
مهرمحمدی، محمود
فهم دانش شخصی ـ عملی؛ حرکت از آن چه معلمان باید بدانند به آن چه می دانند [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 53-78]
-
موسی پور، نعمت اله
واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]
-
موسی پور، نعمت اله
فهم دانش شخصی ـ عملی؛ حرکت از آن چه معلمان باید بدانند به آن چه می دانند [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 53-78]
-
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
-
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]
ن
-
نراقی زاده، افسانه
جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
-
نوروزنژادقادی، محمد
ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]
-
نوغانی، محسن
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
-
نیستانی، محمدرضا
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
ه
-
هاشمی، سید احمد
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
-
هاشمی، ناهید
واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]
ی
-
یوسف زاده، محمدرضا
ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد